1. Zásah = smrt. Neexistují zranění. Neexistují
zajatci.
2.Dále zásah není platný, pokud šla kulka odrazem.
3. Pokud zasažený ucítí nebo uvidí, že byl zasažen, bez prodlení oznámí, že je
mrtev. Pokud zasažený nebyl zasažený, ale útočník zásah hlásí, zasažený
heslovitě ohlásí, kam kulka šla (zbraň, přilba, strom, ...). Útočník se sám
rozhodne, zda na zásahu bude trvat.
5. Po tom, co je hráč zabit odchází na předem smluvené místo se zbraní
zdviženou nad hlavu. Pokud se při přesunu dostane do náhlé přestřelky, jde k
zemi a kryje se. Na místě pro mrtvé se sedí. Nesmí se zasahovat do boje,
střílet a bavit se s živými. (kouření je tolerováno)
6. Živí bojovníci se neukrývají mezi "mrtvé", ani v jejich
bezprostřední blízkosti. Toto jednání vede k omylům a zbytečným sporům.
Jakýkoliv "živý" bojovník, zdržující se déle mezi "mrtvými"
bude považován za "mrtvého". Jeho další zapojení do bojových akcí se
posuzuje stejně jako u "mrtvých” z boje.
7. Jako granáty lze používat petardy obalované materiálem, který se při explozi
bude emitovat, ten však nesmí být kovový (sádra, BB). Zásah platí při zásahu
emitovaným kusem „granátu“. Ostatní pyrotechnika, krom nástrah (trhací petarda)
je zakázána. Používání dýmovnic mimo otevřená prostranství v opodstatněných
případech je zakázáno! Na používání uvedeného se hráči před bitvou domluví. 9. Je zakázáno používat zápalnou munici, munici s biologicky aktivní
náplní a jakoukoliv munici s fyzikálním či chemických efektem na lidské tkáně.
10. Při hře v budově lze používat zátarasy/štíty. Zásah do nich je v budově
neplatný i při přenášení. Na otevřeném prostranství pouze pokud právě nejsou
přenášeny(v prostoru „vodárny“ je zásah neplatný i při přenášení). Hráč, který
je v budově právě přenáší, smí střílet. Mrtvých hráčů nelze využívat jako štíty
a ani se za ně krýt. Za OTéčko lze považovat jakýkoliv automobil. Považuje se
za neprůstřelný, ale řidič nesmí střílet.
11. Při hře je povinností každého chránit si oči. Bez této ochrany hráč nesmí
hrát,a nesmí pobývat na prostranství palebného pole.
12. Při hře nesmí nikdo požívat alkohol či drogy; ani být pod jejich vlivem.
13. Lze používat jakékoliv druhy komunikačních technik včetně světelné i
jakékoliv jiné signalizace.
14. Hráčům je dovoleno si mezi sebou během hry půjčovat zbraně. Pozor, od
„mrtvých“ si během hry smí půjčovat pouze munici a to v omezené míře.
15. Nedovolené je strkání (do vody, ze srázů, ...) jakékoliv údery; braní
zbraní, munice či výstroje nepříteli (byť „mrtvému“).
16. V případě nutnosti/potřeby se vyhlašují specifické kódy. Vyhlášení kódu
probíhá tak, že se dostatečně nahlas zařve jeho číslo (např.: „Kód třináct!!“)
Zrušení probíhá tak, že se dostatečně nahlas zařve číslo kódu a „zrušen“
(např.: „Kód deset zrušen!!“)
#05 – Konec hry. Vyhlašuje se při neúnosném
výskytu civilistů. Po vyhlášení se všichni sejdou u toho, kdo kód vyhlásil.
#07 – Konec hry. Vyhlašuje se při dosažení cíle hry (dobytí vlajky apod.). Po
vyhlášení se všichni sejdou na předem smluveném místě.: BS (bod setkání)
#10 – Pauza hry. Vyhlašuje se při přechodném výskytu civilistů. Během trvání
tohoto kódu se hráči nesmí pohybovat, mohou však provádět jakékoliv ostatní
aktivity (komunikace, dobíjení, atp.)
#13 – Konec hry. Vyhlašuje se jen při nejkritičtějších důvodech (zranění, smrt,
benga, ...). Po vyhlášení se všichni sejdou u toho, kdo kód vyhlásil.
17. Tato pravidla platí pro každého bez výjimky, jejich znalost každým
zúčastněným je věcí velitele jeho jednotky, který též ručí za své bojovníky.
18. Jakékoliv změny pravidel je třeba dohodnout před zahájením vlastní bojové
aktivity a dát je všeobecně ve známost.